住在金鱼缸的猪

我是一头猪 不害臊。
Save Me - Aimee Allen

好喜欢歌词和不错的翻译


莫西顾:

       听Aimee Allen的音乐,你会感觉到从里到外的舒心,因为你根本不用去揣摩音乐背后的深意,简单明了的歌词,写的就是普通日常的生活,Aimee Allen就直接唱:”I had a bad day,don't talk to me(我今天过得很糟,别和我说话)“那种音调里包含着的小女生的小情绪、小脾气不但不会让人烦恼,反倒是让人会心一笑。她就像一个朋友一样,向你抱怨,或和你分享。

Weibo:莫西顾


歌词:


had a bad day don't talk to me
又是一个糟糕的日子,别烦我 
gonna ride this out
我会熬过去 
my little black heart breaks apart
我忧郁的心就要破碎 
with your big mouth
请你别多嘴,不要嚷 
and i'm sick of my sickness
我也讨厌我这病 
dont touch me you'll get this
不要碰我,要不你也会得这样的病 
i'm useless lazy perverted
我很没用,懒惰又有点变态 
and you hate me
你恨我 
you can't save me
你救不了我 
you can't change me
你也改变不了我 
i'm waiting for my wake up call
我就这样等待着我的早晨 
and everything everything's my fault
这一切,一切都是我犯下的错 
went to the doctor and i asked her
我见过医生,问过她 
to make this stop
希望能让这毛病不再复发 (哦。。。) 
got medication a new addiction
拿了点药,我又爱上了她 
fucken thanks a lot
他妈的,真是谢谢了 
had to relapse i'm outta rehab
旧病复发,我得离开这家诊所 
it ruined everything (whoa) 
真是搞的一团乱呀。(哦。。。) 
so point your finger at the singer
你可以抬起你的手指,指着唱歌的我 
she's in the pharmacy
我就站在这个药房里 
you can't save me
你救不了我 
you can't change me
你也改变不了我 
well i'm waiting for my wake up call
我就这样等待着我的早晨 
and everything's my fault
因为这,都是我犯下的错 
you can't save me
你救不了我 
you can't blame me
你也改变不了我 
well i'm waiting here to take a fall
我就这样等待着我的早晨 
and everything and everthing's my fault
这一切,一切都是我犯下的错 
and i'm a death threat haven't slept yet
我这个病让我睡不着 
baby wide awake at dawn
宝贝在黎明醒来 
helmet bad boy tell the tabloids
坏男孩读者报纸 
everything's my fault
一起都是我的错 
whoa whoa yeah write it write it
哇啊,写出来写出来 
whoa whoa everthing's my fault
哇一切都是我的错 
it's all my fault
完全是我的错 
i went to heaven couldn't get it
我找不到你 
for what i had done
之前的事情是我做的 
i said forsake me you said you're crazy
我说我放弃 你说你疯了 
you have too much fun
你很有幽默 
you can't save me
你救不了我 
you can't change me
你也改变不了我 
well i'm waiting for my wake up call
我就这样等待着我的早晨 
and everything's my fault
因为这,都是我犯下的错 
you can't save me
你救不了我 
you can't blame me
你也改变不了我 
i'm waiting here to take a fall
我就这样等待着我的早晨 
and everything everthing's my fault
这一切,一切都是我犯下的错 
it's all my it's all my
这是一切都是我的一切都是我的 
it's all my fault
这一切都是我的错 
it's all my it's all my
这是一切都是我的一切都是我的 
it's all my fault
这一切都是我的错 
it's all my it's all my
这是一切都是我的一切都是我的 
everthing's my fault
所有的事情都是我的错 


评论

热度(543)